środa, 11 grudnia 2013

Zaczynamy od podziękowań, a później ....

Witam wszystkich

Chciałaby bardzo podziękować Ilonce z bloga Handmade-kursy ,wzory ,tutoriale za wstawienie mojego kursu, bardzo mi to pomogło przedstawić moje prace szerszemu gronu odbiorców. Każdy, którego kurs zostanie tam wstawiony, może liczyć na zwiększenie liczby oglądających jego bloga. Ilonka, oprócz robieniu nam reklamy, prowadzi jeszcze dwa inne wspaniałe blogi to co robię i co lubiędom pomysły inspiracje. Dziękuję Ci i gorąco pozdrawiam.

Witam serdecznie moich pierwszych obserwatorów, od razu zrobiło mi się milej, bo nie jestem tu już sama i dziękuję za miłe komentarze.

Teraz przyszedł czas na kilka moich prac. 
Jestem samoukiem, nie chodzę na kursy, tylko do wszystkiego staram się dochodzić sama, dlatego muszę przejść zawsze przez różne etapy wpadek, ale one właśnie uczą i podsuwają nowe rozwiązania. Oto jedna z takich prac.


Aniołek

Aniołek, którego zrobiłam techniką witrażową, nie jest piękny (jest to moja pierwsza praca w tej technice) ale jest ze mną już 3 lata i mam do niego sentyment. Witraż to jest to czym chciałabym się zająć w przyszłości, ale na razie nie mam do tego warunków (brudna robota - pełno drobinek szkła). Ponieważ Święta się zbliżają - szklany Aniołek w roli głównej



Róże wykonane z rajstop.

Chodząc po you tube przez przypadek natrafiłam na kurs robienia kwiatków  z rajstop. Poniższe kwiatki mają około 2 lat i jeszcze nie zwiędły, kolory nadal są w porządku - może nie na moim zdjęciu ale w rzeczywistości są.



Koszyk z papierowej wikliny

Niektóre gazety, np. Rzeczpospolita, Gazeta prawna, mają kolorowe strony (żółte, różowe, zielone), z rurek z niezadrukowanych części tych stron powstał oto taki koszyk




Jeszcze raz wszystkim dziękuję i pozdrawiam

Małgosia









2 komentarze:

  1. Malgosiu nic wielkiego nie zrobilam;))
    Musze Ci powiedziec,ze jestem pelna podziwu dla Twojego aniolka;)
    To cos nowego na blogach,a ja strasznie lubie nowosci;))
    Kwiatuszki urocze i ciesze sie,ze je moge u Ciebie ogladac;)
    Jak widze masz tez zdolnosci do wyplatania.Fajnie,ze jestes,chwal sie i pokazuj swoje prace;)
    Pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie tu u ciebie bedę cię odwiedzać a róże z rajstop są super

    OdpowiedzUsuń